1. ÜLDINE
1.1. Müügitingimused kehtivad www.kingariiul.ee veebipoes (edaspidi Veebipood).
1.2. Müügitingimused reguleerivad tarbija (edaspidi Klient) ja ettevõtja Marilingel OÜ (edaspidi KäTi kingariiul) vahelisi tekkivaid õigussuhteid.
1.3. KäTi kingariiul jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi.
1.4. Riiete mõõtudes või esineda mõningasi erinevusi, kuna mõõdud võetakse ainult ühe toote pealt, kuid enamjaolt saabub sama suurust mitu.
1.5. Toodete pildilolev värv võib tegelikkusest mingil määral erineda, kuna erinevad seadmed näitavad värve erinevalt.
1.6. Kõik KäTi kingariiul Veebipoes olevad fotod on Marilingel OÜ omand ning kaitstud autoriõiguse seadusega. Nende kopeerimine, levitamine või mõnel muul moel kasutamine on ilma autori nõusolekuta on keelatud.
2. KAUBA- JA HINNAINFO
2.1. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde ning kõik hinnad sisaldavad 20% käibemaksu.
2.2. KäTi kingariiul jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi.
2.3. Kauba hinnale lisandub transporditasu vastavalt Kliendi asukohast ja kättetoimetamise viisist.
2.4. Info kauba kohta on kirjas Veebipoes iga toote juures.
3. MÜÜGILEPINGU JÕUSTUMINE
3.1. Müügileping jõustub pärast Kliendi tehtud makse laekumist Marilingel OÜ pangakontole.
3.2. Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 48tunni möödudes alates tellimuse vormistamisest, mille kohta saadetakse vastav teade kliendi esitatud e-maili aadressile.
3.3. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest Klienti esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (s.h. kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul peale teate saatmisest.
4. KAUBA KOHALETOIMETAMINE
4.1. Veebipoes on võimalik tellida kaupu Eesti piires. Kokkuleppel kliendiga saadame ka mujale vastavalt postiteenuse hinnakirja järgi, selleks kontakteeru meiega e-maili teel: info@kingariiul.ee või facebooki KäTi kingariiul lehel postkasti kaudu.
4.2. Veebipood postitab kaupu 2-3 korda nädalas.
4.3. Kauba transpordikulud tasub Klient.
4.3.1. Itella Smartpost – fikseeritud postikulu 2.99€, mis lisandub ostukorvis tellimuse hinnale.
4.3.2. Itella SmartKULLER – fikseeritud postikulu 5.40€, mis lisandub ostukorvis tellimuse hinnale.
4.3.3. Omniva pakiautomaat – postikulu tasub Klient automaati/postkontorisse vastavalt Omniva määratud hinnakirjale. Enamjaolt riided ja aksessuaarid mahuvad suurus S kappi, jalanõud aga suurus M kappi.
4.3.4. Omniva postkontorid/postipunktid – fikseeritud postikulu 3.85€, mis lisandub ostukorvis tellimuse hinnale.
4.3.5. Tasuta transport Eesti piires:
– Smartposti ja Omniva pakiautomaati kui tellimuse summa on üle 50€!
– Omniva postkontorisse/postipunkti kui tellimuse summa on üle 70€!
– SmartKULLERiga kui tellimuse summa on üle 80€!
4.3.5.1. Tasuta kohaletoimetamine kaotab kehtivuse kui Klient tagastab (osaliselt) kauba ning lõplik ostusumma jääb alla vastavat tasuta kohaletoimetamiseks vajalikku ostusumma piirmäära. Sellisel juhul Müüja tagastab Kliendile tagastatud toodete ostusumma, millest on lahutatud kohaletoimetamise tasu.
5. TAGASTAMINE JA/VÕI ÜMBERVAHETAMINE
5.1. Pärast tellimuse kättesaamist on Kliendil õigus Veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
5.2. Kauba tagastamiseks täida vorm SIIN ning tagasta toode hiljemalt 14 päeva jooksul peale kauba kättesaamist. Kauba ümbervahetamiseks võid täita tagastamise ankeedi SIIN või kirjutada meile ümbervahetamise soovist e-mailile info@kingariiul.ee või facebooki postkasti ning tagasta toode hiljemalt 14 päeva jooksul peale kauba kättesaamist.
5.3. Tagastatavad tooted peavad olema uued ja kasutamata ning koos originaalpakendi- ja siltidega. Kui kaup on nõuetele mittevastav ehk kantud, määrdunud või rikutud, siis see tagastamisele ega ümbervahetamisele ei kuulu!
5.4. Kauba tagastamise ja ümbervahetamise kulud kannab Klient, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv kaup ei vasta tellitule (näiteks on saadetud vale või defektiga toode).
5.5. Postita tagastatav toode SmartPosti või Omniva pakiautomaati:
– Automaat: Tartu Saare (anne tänava) Maxima
– Telefon: +37255690902
– Saaja: Marilingel OÜ
5.6. Tagastatud toote ostusumma kannab KäTi kingariiul Kliendile samale arvelduskontole, millelt Tellimuse eest tasuti viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul peale toote kättesaamist ja ülekontrollimist.
6. ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
6.1. Veebipood kasutab Kliendi poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber,paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-maili aadress) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
6.2. Veebipood saadab Kliendile uudiskirju ning pakkumisi Kliendi e-maili aadressile ainult juhul, kui Klient on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
6.3. Kliendil on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
7. VASTUTUS JA VÄÄRAMATU JÕUD
7.1. KäTi kingariiul ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida KäTi kingariiul ei saanud mõjutada ning mille saabumist KäTi kingariiul ei näinud ette ega võinud ette näha.
7.2. KäTi kingariiul ei vastuta toote kadumise või kahjustumise eest, mis on toimunud pärast toote üleandmist vedajale, kuid teeb enda poolt kõik, et leida probleemile kiire ja mõistlik lahendus.
7.3. KäTi kingariiul ei vastuta kui toode kulub loomulikul füüsilisel moel tavapärase kasutamise korral.
9. VAIDLUSTE LAHENDAMINE
9.1. Kui Kliendil on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@kingariiul.ee või kirjutada KäTi kingariiul facebooki postkasti või helistada telefonil: +37255690902.
9.2. Kui Veebipood on keeldunud Kliendi kaebust lahendamast või Klient ei ole nõus Veebipoe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Klient esitada kaebuse tarbijavaidluste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu.